Voor Ronnepon en Yucon,
Ik heb jullie probleem voorgelegd aan Rdl.
De oorzaak is waarschijnlijk toch een antivirus programma wat het decoderen vertraagd, zoals ik al schreef in mijn eerste antwoord aan Ronnepon.
Antwoord:
Gompy, tell them to enable detailed logging, and when they notice slow decoding to check the log for something like this:
[Dec] File xxxx is locked by another program!
[Dec] Retrying in 5 seconds
If that is the case, I guess they have KAV enabled and they made altbinz.exe exclusion but with 0.24.2 versionand since md5 of exe file is monitored, they have to do the same for 0.25.0 exe
Hij adviseert om gedetaileerd loggen te activeren, onder Setup/log en dan aan vinkje zetten bij "Enable logging" en " Detailed logging", en dan dmv het log, te controleren wat er gebeurd als het decoderen erg traag gaat of alles blijft decoderen.
Hij geeft voorbeelden wat je dan zou moeten zien in dat log.
Oplossing is de map en sub-mappen van Altbinz eens uit te zonderen van controle door jullie antivirus programma's en zien wat er dan gebeurd.
(bij versie 0.25.0 dus, want daar was het probleem)
Yucon,
vwb het engels, klopt.
De ombouw voor andere talen is in stappen gebeurd.
De laatste nieuwe versie's zijn allemaal volledig in het nederlands, of engels/frans/duits/deens...
Groeten, Gompy