Author Topic: Download 100% maar geen files  (Read 5015 times)

1sjaak1

• Guest
Download 100% maar geen files
« on: November 12, 2007, 01:27:56 pm »
Ik heb al 4 files gedoewnload (mijn eerste 4) en dan gaat ie supersnel een bestand van 3,4 GB in 10 minuten en dan staat er 100% en heb ik geen files op de pc. Wat doe ik fout en is er een oplossing voor??

Ik zit bij planet en heb een newsservernaam opgegeven maar ik weet niet zeker of die klopt dus als iemand die weet zou ik het graag willen weten.

Offline andreasfc

• Contributor
« Reply #1 on: November 12, 2007, 01:54:51 pm »
Ik denk dat je berichten te oud zijn en dus niet meer op de server staan bij de provider. Heb je een payserver?

Offline grogert

• Contributor
« Reply #2 on: November 12, 2007, 02:07:07 pm »
altijd bij de log tab kijken als er iets mis is, daar zou bijvoorbeeld gestaan hebben dat de articles niet meer aanwezig zijn op de server zoals hierboven ook gezegd wordt

1sjaak1

• Guest
« Reply #3 on: November 12, 2007, 03:46:33 pm »
nou kijk ik weet niet precies wat een payserver is maar veel .nzb bestanden haal ik van ftd en daar staat dan bij of de bestanden oud zijn zijn of dat ze nog te gebruiken zijn en ik kijk ook vooral onder het tablad binsearch en dat zijn toch nog goede bestanden. Waar halen jullie je werkende downloads dan vandaan want dit is niet erg prettig :(
en bij log staat steeds no such article

en onderaan staat ook alleen maar steeds 0 kb\s
en nooit hoger 1 keer had ik iets en toen had ik 10 van de 52 files en ik kon ze niet openen en toen stond er wel 82 kb\s en 98 kb\s

Offline Ascathon

• Contributor
    • vandenekker.com
« Reply #4 on: November 12, 2007, 06:50:17 pm »
Wat er bij FTD, newzleech, binsearch of wat dan ook staat, dat wil niet zeggen dat het bij jou werkt. Je moet bij je usenet provider eens opzoeken wat je retentie is. DAT aantal dagen is wat je kunt downloaden.

Je zegt dat je Planet hebt. Als ik kan aannemen dat je dat gebruikt kun je bestanden downloaden tot een maximum van 3 dagen.

Payservers: http://www.binaries4all.nl/payservers/
Save the Whales - Harpoon a Honda

1sjaak1

• Guest
« Reply #5 on: November 12, 2007, 08:20:33 pm »
hoe bedoel je dat moet je betalen voor newsservers of is dat gratis ik dacht dat via newsservers downlaoden gratis was en hoe kan ik zien welke files er pas 1 of 2 dagen op staan??

Offline Ascathon

• Contributor
    • vandenekker.com
« Reply #6 on: November 12, 2007, 08:44:30 pm »
Quote from: "1sjaak1"
hoe bedoel je dat moet je betalen voor newsservers of is dat gratis ik dacht dat via newsservers downlaoden gratis was en hoe kan ik zien welke files er pas 1 of 2 dagen op staan??
Het is gratis als je de server van je provider gebruikt.
Hoeveel dagen? Dat staat meestal bij de NZB zoeksites in een kolom. En alt.binz heeft ook een kolom "Age".
Save the Whales - Harpoon a Honda

1sjaak1

• Guest
« Reply #7 on: November 12, 2007, 09:53:20 pm »
en het kan dus maar van maximaal 3 dagen geleden langer niet? Of is er ook een maanier dat ik van langer geleden kan downloaden want nu moet ik om de 2 dagen kijken om het bij te houden.

Offline andreasfc

• Contributor
« Reply #8 on: November 13, 2007, 06:27:32 am »
Zoals dus al gezegd is je zal indien je dus langer terug zou willen downloaden 1. Een goede provider met een newsserver met lange retentie
2. Of een payserver erbij nemen zodat je ongeveer in veel gevallen een dag of 80 terug wel kan downloaden.

1sjaak1

• Guest
« Reply #9 on: November 13, 2007, 06:01:49 pm »
oke bedamkt ik heb nog geprobeerd van 1 dag terug te downloaden en dat lukte wel. Bedankt voor de info.