Author Topic: Downloadrij cleanup  (Read 2615 times)

Offline val2411

• Contributor
Downloadrij cleanup
« on: February 22, 2009, 10:08:56 pm »
Hi,

ik heb versie 0.28.4 en ook met deze versie heb ik het probleem dat nadat een download voltooid is, deze gelijk uit de downloadrij verdwijnt. De download-rij is dus doorlopend leeg.
Weet iemand hier de oorzaak van?
Voorheen gebruikte ik 0.25.0 en daar had ik het probleem niet. Ben overgestapt naar deze versie vanwege de rss fix.
In de setup staat cleanup download queue uitgevinkt en de tijd staat ook op 0. Keep download history staat ook op 0. Heb ook geprobeerd met waardes als 50 voor keep download history en autocleanup op 9999 echter niets helpt.

Offline Ascathon

• Contributor
    • vandenekker.com
Re: Downloadrij cleanup
« Reply #1 on: February 22, 2009, 10:18:14 pm »
Het enige waar ik nu even snel op kan komen is de vraag of je testdownload ook par2-bestanden bevat. Als alle bestanden van een collectie zijn gedownload en er is er geen die nog op pauze staat, dan zal deze collectie verdwijnen. Par2-bestanden staan normaal gesproken op pauze.

Kan helaas niet naar andere dingen zoeken want dat gaat zo moeilijk op mijn telefoon.
Save the Whales - Harpoon a Honda

Offline val2411

• Contributor
Re: Downloadrij cleanup
« Reply #2 on: February 23, 2009, 02:35:43 pm »
Dank je voor je reactie. Heb dit gelijk op de proef gesteld en klopt inderdaad. Zolang er nog gepauzeerde bestanden in staan, dan blijft deze in de downloadrij staan. Ik weet niet of het handig is om als feature de optie te hebben dat je handmatig je downloadrij leegmaakt. Met name als je met RSS werkt is het handig om in een oogopslag te kunnen zien wat er is binnengehaald. Nu kan je dit alleen in de PAR lijst zien, maar daar wijken de bestandsnamen wel eens af van de volledige naam.

Bedankt voor de tip.