Author Topic: Zoeken naar product  (Read 2254 times)

samcoupe22

• Guest
Zoeken naar product
« on: November 08, 2010, 08:15:16 am »
Beste forum leden,

Sind een paar dagen gebruik ik Alt.binz met plezier, alleen wat mij opvalt, is dat ik niet altijd de goede films te pakken krijg om eerlijk te zijn 80% gooi ik het weer weg omdat de kwaliteit te slecht is of de Nederlandse ondertiteling er ontbreekt. Bij FTD kan je erg makkelijk zoeken naar dvd's want dan zou je al je wensen kunnen invullen. Heeft alt.binz ook die mogelijkheid? Of gebruiken jullie iets anders om naar films te zoeken?  ???

Offline Ascathon

• Contributor
    • vandenekker.com
Re: Zoeken naar product
« Reply #1 on: November 08, 2010, 12:41:49 pm »
AltBinz is puur om mee te downloaden, zoals elk usenet downloadprogramma. Voor zaken als kwaliteit kun je het beste eerst zoeken via FTD of soortgelijke programma's en sites. Zo doe ik dat zelf ook.
Save the Whales - Harpoon a Honda

Offline Deathhead

• Contributor
Re: Zoeken naar product
« Reply #2 on: November 16, 2010, 06:56:56 pm »
AltBinz is zoals gezegd alleen om te downloaden. Voor de kwaliteit van de downloads moet je denk ik uiteindelijk toch voor een groot deel op je ervaring af gaan. Als je wat langer rondkijkt op Usenet dan kom je "bekende" namen tegen en weet je in welke groepen je moet zoeken om "kwaliteit" te vinden. Uiteraard is dit afhankelijk van je persoonlijke interesse.
Tot slot is het altijd handig om de releases te checken op VCDQuality.
I can see what you see not, vision milky then eyes rot.
When you turn they will be gone, whispering their hidden song.
Then you see what cannot be, shadows move where light should be.
Out of darkness, out of mind, cast down into the halls of the blind.