Author Topic: Supersearch  (Read 3174 times)

wissertje

• Guest
Supersearch
« on: February 09, 2008, 01:52:19 pm »
Misschien dat iemand die vraag kan beantwoorden. Gebruikte zoals de meeste denk ik eerst Newsleecher met supersearch. Nu ben ik dan een zeer tevreden gebruiker van Altbinz, maar gebruik er ook de supersearch functie hierin. Ongelooflijk, werkt beter dan in newsleecher zelf :) Nou komt mijn vraag, is het mogelijk bij Newsleecher om alleen een abo op de supersearch te hebben? of zal je het complete pakket moeten pakken? Bedankt alvast voor de reacties. Binnenkort loopt mijn licentie daar af en wil toch wel de supersearch hebben.
« Last Edit: February 09, 2008, 01:55:27 pm by wissertje »

Offline Mystic2010

• Contributor
Re: Supersearch
« Reply #1 on: February 09, 2008, 03:28:40 pm »
Zou je dat niet beter bij newsleecher zelf kunnen vragen? ::) ???

Zover ik van hun site kan zien is het niet mogelijk enkel super search te nemen. Ik zou je dan aanraden ff een kijkje te nemen bij de gratis search engine. Newzleech voldoet aan mijn behoeften en werkt altijd super

Offline grogert

• Contributor
« Reply #2 on: February 09, 2008, 03:34:12 pm »
er zijn geen aparte supersearch abonnementen dus je moet helaas ook betalen voor newsleecher

wissertje

• Guest
« Reply #3 on: February 09, 2008, 05:29:59 pm »
Ik zou je dan aanraden ff een kijkje te nemen bij de gratis search engine. Newzleech voldoet aan mijn behoeften en werkt altijd super

Is misschien wel en goeie inderdaad. Ben zo gewend geraakt aan die supersearch, terwijl er ook veel gratis alternatieven zijn.  ;)

Offline Mystic2010

• Contributor
« Reply #4 on: February 09, 2008, 05:39:13 pm »
Exact ;). Daarbij kan je ook lekker door nieuwsgroepen heen browsen met newzleech (soort headeren, maar dan via hun engine, on the fly :))